Rakel i USA

Mitt år som utbytesstudent i Dayton, Oregon

4/4-2016 - Några bilder

Kategori: I USA

Kommer eventuellt få fler bilder senare från de jag var i San Francisco med, men jag kan väl börja med några av de jag har.
Där vi bodde när vi var till the redwoods.
Kör igenom ett träd.
Bigfoot var poppis där.
Träkoja.
Kolla vad stora.
Något ställe vi körde.
Björnar.
Black sand beach. Vi trodde det skulle vara svart sand som på Island men det var bara svarta stenar.
Ojojoj.
Det här var fint.
Buss/spårvagn San Francisco.
Köpte det här. Vet ej var det är, typ sjögräs. Kelp, tänkte vi. Det var otroligt salt. Helt omöjligt att äta bara sådär.
Chinatown.
Bananer i Fred Meyer's i Tigard, Portland, Oregon. De såg så lustiga ut.
 
I helgen köpte min värdfamilj en ny katt. Eller jag vet inte om de betalade för honom, han kommer från ett animal shelter. Han har inget namn än men han är otroligt social och rätt ung. Låter hela tiden. När han luktar på en håller han inte nosen en liten bit bort som katter brukar, utan nej, han kör ner hela ansiktet i ens hand. Väldigt glad hela tiden. Lekfull.
Kommentera inlägget här: